Statistika näitab, et mobiilirakendustes veedetud aeg kasvab kiiremini, kui arvutis või mobiilses veebis viibitud aeg. Kuna mobiiltelefonid on meiega pidevalt kaasas ja suutelised vahendama infot esemete ja rakenduste vahel, siis on äppidel ees põnev tulevik, kuhu tasub investeerida.
Eeltöö ja planeerimine
Eeltöö käigus kuulame ära teie ettevõtte soovid, analüüsime, kes on tulevane kasutaja ning mis on tema käitumiseelistused. Selle põhjal koostame lähteülesande ja otsustame koos teiega kas loome native- või hübriidrakenduse. Väga oluline on pidevalt meeles pidada tegeliku sihtgrupi ootusi. Me ei loo rakendust teie ettevõttele vaid kasutajale. Seetõttu peavad tehtavad mobiilirakendused meeldima tulevasele tarbijale rohkemgi kui meile endale!
Paneme suurt rõhku kasutajamugavusele (UX) ja lähtume põhimõttest, et head mobiilirakendust on lihtne kasutada ning raske unustada.
Hästi tehtud mobiilirakendused loovad ettevõttele võimaluse muuhulgas:
- suuremaks müügiks
- kõrgemaks kliendirahuloluks
- täpsemaks turundustegevuseks
- suurendada efektiivsust ning maandada äririske
- vähendada tugiüksuse kulusid
Navigatsioonimudeli loomine
Testime läbi kasutajamugavuse ning navigatsiooniteed. Kuidas tulevane kasutaja kõige lihtsamalt ning intuitiivsemalt vajaliku sisuni jõuab, kas teekond on sujuv ja kiirendab ostuotsuste tegemist. Analüüsime kas loodu aitab vähendada tugiteenuste koormust ja suurendab usaldust teenusepakkuja ning teenuse suhtes. Simulatsiooni tulemusel valmib nn teekonna kaart – viis kuidas kasutaja jõuab punktist A punkti B kõige kasutajasõbralikumal ning funktsionaalsemal moel.
Prototüübi loomine
Loome rakenduse prototüübi, mis aitab tellijal paremini aru saada, mis moodi mobiilirakendus tulevikus välja näeb ja töötama hakkab. Prototüüp võimaldab katsetada lihtsalt erinevaid ideid ning neid ka testida enne arendusfaasi minekut. Ettevõtte saab veenduda, et rakendus vastab nende tellimusele.
Prototüüp muudab arendused lihtsamaks, sest loodavad mobiilirakendused on alati juba eeltestitud. See tähendab, et vigu ning koodi ümberkirjutamise vajadust on vähem, eeltöö on olnud täpsem ja kvaliteetsem.
Disain
Testimise etapp on kogu protsessi juures väga oluline, kuna tegemist on siiski nn käsitööga ja just teile kirjutatud tööga. Ei ole olemas veavaba koodi ja seetõttu on põhjalik testimine ja seal ilmnenud vigade parandamine vältimatu. See annab hea ja pikaajaliselt toimiva tulemuse. Testimise käigus vaadatakse loodud lahendus põhjalikult läbi mitte ainult erinevates veebilehitsejates vaid ka erinevates seadmetes. Loodud lahendused saavad testitud iOS ja Android seadmetega. Kui vead jääksid leidmata, jääksid ka kliendil ostud sooritamata! See oleks aga otsene kahju ettevõtte ärile ning mainele.
Arendus
Disainer edastab arendajatele kõik vajalikud disainifailid. Valime lahenduskekskonna, loome prototüübi ja disaini põhjal keskkonna kasutajaliidese, kirjutame valmis vajaliku tarkvarakoodi, testime tehtud tööd ja parandame ilmnenud vead.
Mobiilirakendused nõuavad mitme arendaja erioskusi, sest töö on mahukas ning mitmetahuline. Arendajad võivad kasutada väga erinevaid tehnoloogiaid aga väga lihtsustatult öeldes front-end arendaja loob selle, mida tulevane kasutaja näeb ja back-end arendaja paneb kõik tööle.
Haldus
Kui uus rakendus on valmis, teeme tulevastele kasutajatele põhjaliku koolituse, käime samm-sammult loodud süsteemi läbi, teeme selgeks kasutajapõhimõtted ja vajadusel koostame juhendi, et haldamine tulevikus mugav oleks.
Selleks, et mobiilirakendused pikaajaliselt hästi toimiksid, pakume tellijale meiepoolset haldusteenust ning vajadusel tuge süsteemi kasutamisel, teostame (turva)uuendusi, parendustöid ning lisaarendusi.
Soovid lisainformatsiooni? Võta meiega ühendust ja tule tasuta konsultatsioonile!