Web Systems liitis endaga digiagentuur OCTA

Eelmise aasta kevadel otsustasid kaks digiagentuuri Web Systems OÜ ja Semiway OÜ-le kuulunud OCTA liituda ning koos tegutsema hakata. Pärast tehingu jõustumist jätkas kooslus Web Systems OÜ nime all. Nüüd on Web Systemsil kontorid nii Tallinnas kui Tartus, tiimiliikmete arv kasvanud pea kahekümneni ning kliendibaasi lisandunud mitmeid vahvaid kliente.

Web Systemsi tegevjuhi Andri Sisaski sõnul hakkasid mõtted Tartusse laienemise suunas mõlkuma juba ammu enne seda, kui ühinemine OCTA-ga silmapiirile ilmus. “Tiimi poolest on kaks korda rohkem võimalusi uusi inimesi kaasata, kui oled mõlemas kohas esindatud,” selgitab Andri oma mõttekäiku. “Teiseks tahtsime ka Lõuna-Eesti kliendile lähemale tulla,” jätkab ta ja lisab, et Web Systems on pika ajalooga ettevõte, kellel oli paras aeg oma tegevust laiendada.

Miks laienemise otsus just OCTA kasuks tuli? “Esiteks oli OCTA-l väga tugev portfoolio ja tiim, mida kaasa pakuti. Teiseks olid neil Tartus kohapeal olemas sobivad kontoritingimused. See kõik sobis väga hästi kokku ka Web Systemsi erinevate arengumõtetega,” räägib Andri. Lisaks ühtisid ettevõtete tegevusprofiilid ja väärtused. Mõlemale ettevõttele oli oluline paindlikkus ja personaalne lähenemine oma klientidele. Väga oluliseks positiivseks faktoriks Web Systemsi ja OCTA liitumisel sai kindlasti ka inimeste omavaheline klapp ja üksteise mõistmine.

Tänaseks on Web Systems ja OCTA juba pea aasta aega koos toimetanud. Kaks algselt sarnase profiiliga ettevõtet on nüüdseks edasised ärisuunad paika saanud: Web Systems jätkab erinevate arendustegevustega, mis hõlmab nii tarkvara- ja veebiarendust kui ka mobiilirakenduste ja e-poodide tegemist, ning OCTA keskendub sisuloomele ja SEO-le. Selliselt on võimalik sama ettevõtte alt laiema teenusevalikuga oma kliendile pakkuda täiuslikumat teenust.

Milline on Web Systemsi ja OCTA kooslusest pakutav täiuslikum teenus? Web Systemsi poole pealt avab teemat Andri: “Meie klient saab täisteenust tellides selle kindluse, et ta ei pea võtma kahte täiesti erinevat tegijat sisuliselt sama projekti jaoks. Kui klient näiteks soovib kodulehte või e-poodi, siis on SEO niikuinii selle lahutamatuks osaks. Kui ta võtaks neid kahte teenust kahest eri kohast, siis oleks ka riskid topelt, aga kui tegijad on sarnased, suhtlevad omavahel ning on mõlemad projektiga kursis, siis on selle võrra ka kliendi jaoks kogu protsess tunduvalt lihtsam ja efektiivsem.”

Võta meiega ühendust!

Müük ja koostöö: